It seems you are in a different country than the one you selected. We recommend changing your country.

Vyhľadaj svoju objednávku

Kde nájdem číslo faktúry?

Kde nájdem kód zákazníka na faktúre?

Výmena a vrátenie tovaru online

Máš nesprávnu veľkosť alebo ti nevyhovuje farba? Jednoducho produkt vymeň alebo vráť. Stačí vybrať produkty z objednávky a vyplniť formulár.

Jednoducho a z pohodlia domova, nezaberie ti to viac ako 5 minút.

Jednoducho a z pohodlia domova, nezaberie ti to viac ako 5 minút.

Vrácení prostřednictvím Packeta

Vrácení prostřednictvím Packeta máš zadarmo.

Môžeš si vybrať výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Môžeš si vybrať výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Priemerne do 5 pracovných dní výmenu či vrátenie spracujeme.

Priemerne do 5 pracovných dní výmenu či vrátenie spracujeme.

Ako to celé funguje?

1
Vyhľadaj produkty z objednávky podľa čísla faktúry a svojho zákazníckeho kódu. Faktúru sme ti zaslali na email, ktorý si uviedol v objednávke.
2
Označ produkty, ktoré chceš vymeniť alebo vrátiť.
3
V prípade výmeny si vyber vhodnú farbu či veľkosť.
4
Zvoľ spôsob, ktorým k nám tovar dopravíš.Vrácení prostřednictvím Packeta máš zadarmo.
5
Vyplň kontaktné údaje, na ktorých ťa máme kontaktovať ohľadom výmeny či vrátenia. Ak tovar vraciaš, objaví sa políčko na vyplnenie čísla účtu, na ktorý ti peniaze vrátime.
6

Tovar zabal ideálny s pôvodnými obalmi a visačkami a nezabudni priložiť aj lístok s číslom faktúry alebo objednávky, aby sme ju vyhľadali. Niektoré naše krabice sú znovupoužiteľné s pripravenou lepiacou páskou, najlepšie bude keď použiješ tú.

7

Vyhľadaj si podacie miesto Packeta.

8

Obsluhe nahlas kód 98141724 a nezabudni si vziať potvrdenie o odovzdaní balíčka.

Tovar pre teba rezervujeme

Ihneď po vyplnení formulára pre teba tovar zarezervujeme. Bude na teba čakať 14 dní.

Je to jednoduché

Vyhľadaj si podacie miesto Packeta.

Obsluhe nahlas kód 98141724 a nezabudni si vziať potvrdenie o odovzdaní balíčka.

Hotovo do pár minút

Vyplnenie formulára ti nezaberie viac než pár minút.

Nový tovar obratom doma

Priemerne do piatich pracovných dní od obdržania tvojej zásielky odošleme nové tovar za tebou.

Najčastejšie otázky & odpovede

Vrátanie, výmena & reklamácia

Vo sledovaní objednávky otvor formulár „Vrátenie / výmena“ – pri každej položke vyber, čo chceš. Alebo rovno navštív stránke výmena a vrátenie tovaru. Balík pošli k nám podľa inštrukcií vo formulári.

Na vrátenie máš 14 dní od prevzatia balíka. Postup aj adresu nájdeš vo formulári „Vrátenie / výmena“ na stránke výmena a vrátenie tovaru.

Na výmenu (iná veľkosť, varianta alebo iné produkty rovnakej či vyššej hodnoty) máš 30 dní od prevzatia balíka. Všetko nastavíš vo formulári „Vrátenie / výmena“ na stránke výmena a vrátenie tovaru.

Aktuálne možnosti a ceny nájdeš vždy priamo vo formulári „Vrátenie / výmena“ na stránke výmena a vrátenie tovaru.

Vyplň reklamačný formulár na stránke reklamácie (alebo v sledovaní objednávky klikni „Reklamácia“). Pridaj fotku vady alebo chýbajúceho tovaru; ozveme sa s ďalším postupom.

Stále tápeš? Sme tu pre teba!