Vyhľadaj svoju objednávku

Kde nájdem číslo faktúry?

Kde nájdem kód zákazníka na faktúre?

Výmena a vrátenie tovaru online

Máš nesprávnu veľkosť alebo ti nevyhovuje farba? Jednoducho produkt vymeň alebo vráť. Stačí vybrať produkty z objednávky a vyplniť formulár.

Jednoducho a z pohodlia domova, nezaberie ti to viac ako 5 minút.

Jednoducho a z pohodlia domova, nezaberie ti to viac ako 5 minút.

Vrácení prostřednictvím Packeta

Vrácení prostřednictvím Packeta máš zadarmo.

Môžeš si vybrať výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Môžeš si vybrať výmenu za úplne iný produkt alebo len zmeniť veľkosť či farbu.

Priemerne do 5 pracovných dní výmenu či vrátenie spracujeme.

Priemerne do 5 pracovných dní výmenu či vrátenie spracujeme.

Ako to celé funguje?

1
Vyhľadaj produkty z objednávky podľa čísla faktúry a svojho zákazníckeho kódu. Faktúru sme ti zaslali na email, ktorý si uviedol v objednávke.
2
Označ produkty, ktoré chceš vymeniť alebo vrátiť.
3
V prípade výmeny si vyber vhodnú farbu či veľkosť.
4
Zvoľ spôsob, ktorým k nám tovar dopravíš.Vrácení prostřednictvím Packeta máš zadarmo.
5
Vyplň kontaktné údaje, na ktorých ťa máme kontaktovať ohľadom výmeny či vrátenia. Ak tovar vraciaš, objaví sa políčko na vyplnenie čísla účtu, na ktorý ti peniaze vrátime.
6
Tovar zabaľte a nezabudnite nám priložiť aj číslo faktúry, aby sme Vašu objednávku našli.
7
Vyhľadajte si podacie miesto Packeta.
8
Obsluhe nahláste kód 98141724 a nezabudnite si vziať potvrdenie o odovzdaní balíčka.

Tovar pre teba rezervujeme

Ihneď po vyplnení formulára pre teba tovar zarezervujeme. Bude na teba čakať 14 dní.

Je to jednoduché

Vyhľadajte si podacie miesto Packeta. Obsluhe nahláste kód 98141724 a nezabudnite si vziať potvrdenie o odovzdaní balíčka.

Hotovo do pár minút

Vyplnenie formulára ti nezaberie viac než pár minút.

Nový tovar obratom doma

Priemerne do piatich pracovných dní od obdržania tvojej zásielky odošleme nové tovar za tebou.

Najčastejšie otázky & odpovede

Výmena a vrátenie tovaru

Na to máme samostatnú sekciu tu.

Každý niekedy robí chyby. Ak vám príde objednávka a nevyhovuje vám veľkosť alebo farba, nie je problém ju opraviť. Prípadne môžeme tovar vymeniť za úplne iný typ, je to len otázka dohody.

V prípade, že ste vrátili tovar a platba ešte nedošla, najprv skontrolujte svoj bankový účet a overte, či bola platba pripísaná na váš účet. Väčšina platieb je spracovaných do 14 dní.

Majte na pamäti, že ako odosielateľa platby neuvidíte EcoBamboo, ale spoločnosť Milpex s.r.o. Ak ani po 14 dňoch nevidíte platbu na svojom bankovom účte, obráťte sa na našu zákaznícku podporu.

Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Do 14 dní od prijatia zásielky môžete vrátiť alebo vymeniť akýkoľvek výrobok ponúkaný v našom obchode. Podmienkou je, že tovar musí byť nepoužitý, s kompletnými štítkami, visačkami a symbolmi, v pôvodnom obale, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch, ... ).

Hneď ako dostaneme vašu zásielku, budeme vás telefonicky kontaktovať a preberieme s vami všetky podrobnosti.

Rovnako ako akýkoľvek iný produkt ponúkaný v našom obchode môžete spodnú bielizeň vrátiť nenosenú a v pôvodnom stave do 14 dní od prijatia zásielky. Podmienkou je, že tovar musí byť nepoužitý, s kompletnými štítkami, visačkami a symbolmi, v pôvodnom obale, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch, ... ). Spodnú bielizeň si môžete vyskúšať cez spodnú bielizeň alebo iné oblečenie. V prípade nedodržania týchto hygienických pravidiel pri skúšaní spodnej bielizne bude vrátenie odmietnuté. V prípade preukázania nesúladu s hygienickými pravidlami pre testovanie bielizne môže byť vrátenie odmietnuté.

Spodnú bielizeň si môžete vyskúšať cez spodnú bielizeň alebo iné oblečenie. Nedodržanie týchto hygienických pravidiel pri skúšaní spodnej bielizne bude mať za následok odmietnutie vrátenia tovaru.

Výmeny štandardne riešime do niekoľkých dní od prijatia vášho balíka. Snažíme sa, aby ste nemuseli čakať príliš dlho, ale upozorňujeme, že tento čas sa môže predĺžiť až na 14 dní.

Vrátenie peňazí štandardne spracujeme do niekoľkých dní od prijatia balíka. Snažíme sa, aby ste nemuseli čakať príliš dlho, ale upozorňujeme, že tento čas sa môže predĺžiť až na 14 dní.

Poštovné nám platí zákazník. Vo vlastnom záujme vám odporúčame poistiť balík na cenu tovaru.Túto službu vám ponúknu na pošte pri odosielaní balíka.

Ospravedlňujeme sa, vyplňte formulár tu a čo najskôr zariadime, aby sa k Vám správne produkty dostali čo najskôr. Ospravedlňujem sa.

Máme tu na to samostatnú sekciu ZDE.

Áno, formulár nájdete TU.

Neposielajte nám prosím zásielky na dobierku, nemôžeme ich prijať. Ďakujeme.

Vo vlastnom záujme si zásielku poistite a uschovajte si dodací list od prepravcu, ktorým ste ju poslali.

Pre jednoduchší a rýchlejší proces výmeny a vrátenia vyplňte náš krátky online formulár na vrátenie tovaru. Ako používať online formulár na vrátenie dane?

Stále tápeš? Sme tu pre teba!