Výmena a vrátenie tovaru | EcoBamboo
 O nás  Udržateľnosť  Blog
Poštovné zadarmo už od 40,00 €!
Košík 0
Menu
náhľad košíka
Celková cena tovaru v košíku je  

ZÍSKAJTE ZĽAVU 5%

Prihláste sa k odberu newslettera, získajte zľavu 5 % a možnosť počuť o všetkých novinkách a zľavách.

Udeľujem súhlas predávajúcemu MILPEX s.r.o. so spracovaním poskytnutých osobných údajov na účely uskutočnení obchodu, povinné evidencie a marketingového spracovania, a to na dobu neurčitú, prijímam povinné poučenie o ochrane osobných údajov a som starší ako 16 rokov.

Prajete si zľavu 5 %?

Výmena a vrátenie tovaru

FAQ › Výmena a vrátenie tovaru

Nedostal som platbu za vrátený tovar. Čo mám robiť?

V prípade, že ste vrátili tovar a platba ešte nedošla, najprv skontrolujte svoj bankový účet a overte, či bola platba pripísaná na váš účet. Väčšina platieb je spracovaných do 14 dní.

Majte na pamäti, že ako odosielateľa platby neuvidíte EcoBamboo, ale spoločnosť Milpex s.r.o. Ak ani po 14 dňoch nevidíte platbu na svojom bankovom účte, obráťte sa na našu zákaznícku podporu.

 

Nepáči sa mi veľkosť ani farba. Ako môžem vymeniť tovar?

Každý niekedy robí chyby. Ak vám príde objednávka a nevyhovuje vám veľkosť alebo farba, nie je problém ju opraviť. Prípadne môžeme tovar vymeniť za úplne iný typ, je to len otázka dohody.

  1. Ak vraciate spodnú bielizeň, pozrite si zásady vrátenia spodnej bielizne. V opačnom prípade si pozrite všeobecné zásady vrátenia tovaru.
  2. Vyplňte online formulár na výmenu a vrátenie tovaru.
  3. Číslo faktúry napíšte na balík alebo vložte do balíka lístok s číslom faktúry.
  4. Tovar pošlite na túto adresu:

    SK:
    Milpex s.r.o. - Štefan Oravec
    Cintorínska 481
    05934 Spišská Teplica
    Slovenská republika

    CZ:
    Milpex s.r.o.
    Piletická 55/36
    Hradec Králové
    500 03
    Česká republika


    Do niekoľkých dní od prijatia zásielky vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na výmene/vrátení tovaru. Prípadne vám okamžite vrátime peniaze alebo nový produkt.

Kde nájdem formulár na vrátenie?

Pre jednoduchší a rýchlejší proces výmeny a vrátenia vyplňte náš krátky online formulár na vrátenie tovaru. Ako používať online formulár na vrátenie dane?

  1. Vyhľadajte si faktúru (posielame vám ju na e-mail, skontrolujte si radšej SPAM).
  2. Otvorte náš online formulár na vrátenie tovaru a zadajte faktúru a kód objednávky.
  3. Vyplňte kódy výrobkov a množstvo, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť.
  4. Odoslať online formulár.
  5. K zásielke nezabudnite priložiť číslo faktúry. Môžete ho napísať na škatuľu alebo priložiť na kúsok papiera.
  6. Tovar, ktorý chcete vrátiť alebo vymeniť, pošlite na adresu nášho skladu nenosený so všetkými visačkami. Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale a nesmie byť poškodený.

    SK:
    Milpex s.r.o. - Štefan Oravec
    Cintorínska 481
    05934 Spišská Teplica
    Slovenská republika

    CZ:
    Milpex s.r.o.
    Piletická 55/36
    Hradec Králové
    500 03
    Česká republika

Do kedy môžem tovar vymeniť alebo vrátiť?

Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Môžem tovar z e-shopu vymeniť alebo vrátiť?

Do 14 dní od prijatia zásielky môžete vrátiť alebo vymeniť akýkoľvek výrobok ponúkaný v našom obchode. Podmienkou je, že tovar musí byť nepoužitý, s kompletnými štítkami, visačkami a symbolmi, v pôvodnom obale, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch, ... ).

Kde mám uviesť položku/typ, za ktorý chcem vymeniť svoju položku?

Hneď ako dostaneme vašu zásielku, budeme vás telefonicky kontaktovať a preberieme s vami všetky podrobnosti.

Môžem si vymeniť alebo vrátiť spodnú bielizeň?

Rovnako ako akýkoľvek iný produkt ponúkaný v našom obchode môžete spodnú bielizeň vrátiť nenosenú a v pôvodnom stave do 14 dní od prijatia zásielky. Podmienkou je, že tovar musí byť nepoužitý, s kompletnými štítkami, visačkami a symbolmi, v pôvodnom obale, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch, ... ). Spodnú bielizeň si môžete vyskúšať cez spodnú bielizeň alebo iné oblečenie. V prípade nedodržania týchto hygienických pravidiel pri skúšaní spodnej bielizne bude vrátenie odmietnuté. V prípade preukázania nesúladu s hygienickými pravidlami pre testovanie bielizne môže byť vrátenie odmietnuté.

Môžem si vyskúšať spodnú bielizeň?

Spodnú bielizeň si môžete vyskúšať cez spodnú bielizeň alebo iné oblečenie. Nedodržanie týchto hygienických pravidiel pri skúšaní spodnej bielizne bude mať za následok odmietnutie vrátenia tovaru.

Kedy bude výmena dokončená?

Výmeny štandardne riešime do niekoľkých dní od prijatia vášho balíka. Snažíme sa, aby ste nemuseli čakať príliš dlho, ale upozorňujeme, že tento čas sa môže predĺžiť až na 14 dní.

Ako dlho bude trvať vrátenie peňazí, ak vrátim tovar?

Vrátenie peňazí štandardne spracujeme do niekoľkých dní od prijatia balíka. Snažíme sa, aby ste nemuseli čakať príliš dlho, ale upozorňujeme, že tento čas sa môže predĺžiť až na 14 dní.

Kto platí poštovné pri výmene a vrátení tovaru?

Poštovné nám platí zákazník. Vo vlastnom záujme vám odporúčame poistiť balík na cenu tovaru.Túto službu vám ponúknu na pošte pri odosielaní balíka.

Kam mám poslať tovar?

Na adresu nášho skladu:

SK:
Milpex s.r.o. - Štefan Oravec
Cintorínska 481
05934 Spišská Teplica
Slovenská republika

CZ:
Milpex s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové
500 03
Česká republika

V zásielke som nedostala správne produkty. Ako mám postupovať?

Došlo k omylu. Čo najskôr nám pošlite e-mail na adresu podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo objednávky alebo faktúry. Postaráme sa o to, aby sa k vám správne produkty dostali čo najskôr. Ospravedlňujem sa.

Chcem reklamovať tovar, ako mám postupovať?

Máme tu na to samostatnú sekciu ZDE.

Musím pri výmene alebo vrátení vyplniť formulár?

Áno, formulár nájdete TU. Pri výmene/vrátení tovaru postupujte podľa pokynov uvedených TU.

Mám poslať balík na dobierku?

Neposielajte nám prosím zásielky na dobierku, nemôžeme ich prijať. Ďakujeme.

Mám zásielku poistiť?

Vo vlastnom záujme si zásielku poistite a uschovajte si dodací list od prepravcu, ktorým ste ju poslali.