Sťažnosti | EcoBamboo
 O nás  Udržateľnosť  Blog
Poštovné zadarmo už od 40,00 €!
Košík 0
Menu
náhľad košíka
Celková cena tovaru v košíku je  

ZÍSKAJTE ZĽAVU 5%

Prihláste sa k odberu newslettera, získajte zľavu 5 % a možnosť počuť o všetkých novinkách a zľavách.

Udeľujem súhlas predávajúcemu MILPEX s.r.o. so spracovaním poskytnutých osobných údajov na účely uskutočnení obchodu, povinné evidencie a marketingového spracovania, a to na dobu neurčitú, prijímam povinné poučenie o ochrane osobných údajov a som starší ako 16 rokov.

Prajete si zľavu 5 %?

Sťažnosti

FAQ › Sťažnosti

Ako sa môžem sťažovať?

Napíšte nám na podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo objednávky alebo faktúry a podrobnosti o probléme (alebo fotografiu). Ozveme sa vám čo najskôr.

Dostal som poškodený tovar, čo mám robiť?

Napíšte nám na podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo objednávky alebo faktúry a podrobnosti o probléme (alebo fotografiu). Ozveme sa vám čo najskôr.

Dostal som poškodený balík, čo mám robiť?

V takom prípade zásielku od prepravcu vôbec neprevezmite a odmietnite ju. Prosím, informujte nás o tejto situácii a my urobíme všetko pre to, aby sme vám čo najskôr poslali nový tovar alebo vrátili peniaze. Ak sa rozhodnete zásielku prevziať, nezabudnite, že musíte s kuriérom spísať protokol o poškodení. V opačnom prípade by kuriér neskoršiu reklamáciu nezohľadnil a škoda by sa vám aj nám ťažko dokazovala.

Nedostal som v zásielke správne výrobky, čo mám robiť?

Došlo k omylu. Čo najskôr nám pošlite e-mail na adresu podpora@ecobamboo.cz. Uveďte číslo objednávky alebo faktúry. Postaráme sa o to, aby sa k vám správne produkty dostali čo najskôr. Ospravedlňujem sa.