Objednávka | EcoBamboo
 O nás  Udržateľnosť  Blog
Poštovné zadarmo už od 40,00 €!
Košík 0
Menu
náhľad košíka
Celková cena tovaru v košíku je  

ZÍSKAJTE ZĽAVU 5%

Prihláste sa k odberu newslettera, získajte zľavu 5 % a možnosť počuť o všetkých novinkách a zľavách.

Udeľujem súhlas predávajúcemu MILPEX s.r.o. so spracovaním poskytnutých osobných údajov na účely uskutočnení obchodu, povinné evidencie a marketingového spracovania, a to na dobu neurčitú, prijímam povinné poučenie o ochrane osobných údajov a som starší ako 16 rokov.

Prajete si zľavu 5 %?

Objednávka

FAQ › Objednávka

Ako zistím, že bola objednávka zadaná správne?

Po úspešnom odoslaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Ak sa tak nestane do 20 minút od odoslania, kontaktujte nás.

Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

Po odoslaní zásielky dostanete potvrdzujúci e-mail s odkazom na sledovacie číslo, pomocou ktorého môžete zásielku sledovať.

Môžem si objednať viac veľkostí/výrobkov?

Samozrejme, u nás si môžete nákup dôkladne premyslieť. Ak si nie ste vopred istí svojou veľkosťou, pozrite si tabuľku veľkostí. Ak máte stále pochybnosti, objednajte si viacero možností a vyberte si tú, ktorá vám najviac vyhovuje. Ostatné nám pošlite nepoškodené a v pôvodnom obale a my vám za ne vrátime peniaze. Objednávajte však s rozumom, aby tovar zbytočne necestoval. Uľahčíte tým život našej planéte (môžeme použiť menej obalového materiálu) a tovar nebude toľko cestovať.

Ako môžem uplatniť zľavový kód?

V košíku sa zobrazí pole na zadanie zľavového kódu. V košíku musíte mať aspoň jeden produkt.

Ako môžem uplatniť darčekový poukaz?

Stačí zadať kód v košíku do príslušného poľa (zľava/darčekový poukaz)

Môžem získať zľavu na prvý nákup? A ako?

Iste, stačí sa prihlásiť k odberu noviniek na tomto odkaze. Zľavový kód vám potom príde do e-mailu.

Moje okno so zľavou za prvý nákup zmizlo, čo mám robiť?

Okno môžete znovu otvoriť na tomto odkaze.

Môj zľavový kód nefunguje, čo mám robiť?

Prosím, napíšte na podporu.

Môžem použiť zľavový kód na zľavnené položky?

Zľavové kódy sa bohužiaľ nedajú kombinovať so zľavnenými položkami. Zľavnenú položku musíte odstrániť z košíka.

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Čo najskôr kontaktujte podporu.

Mám dokončenú objednávku, ale zabudol som použiť zľavový kód.

Kontaktujte podporu a my sa pokúsime problém vyriešiť.